FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en betalen door op 'volgende stap' te klikken.

Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmandicoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
Wijzigingen op een pakketten kunnen tot uiterlijk 15 november. Dit kan alleen bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. Aanpassingen aan deze kerstpakketten geeft u door aan ons verkoopteam per e-mail. Wij gaan dan met en voor u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen. U kunt ons verkoopteam bereiken opinfo@e-ditional.nl of tel: 0524-225231.

Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van uw kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiële orderbevestiging is de juiste prijs. Vanaf heden vermelden wij ook de incl. BTW prijzen op onze site.

Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum  is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 4 weken.

Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of indien u er voor kiest later te willen betalen, via de betaallink die u 3 weken voor levering ontvangt. Vanaf 15 november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend.

Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?
Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar houdt u hierbij wel rekening met bezorgkosten. Bij kleinere orders tot 6 pakketten berekenen we € 7,50 per pakket, bij meer dan 6 pakketten berekenen wij per order altijd € 53,55 incl. BTW (€ 45,-excl. BTW) voor de verzend- en handelingskosten. Houdt u er rekening mee dat de vernoemde prijzen exclusief btw zijn. U als particulier betaald dus de vermelde exclusief prijs + de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs).

Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Hierbij dient u wel rekening te houden met bezorgkosten. Bijna alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld. Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.

Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra's in de kerstpakketten te verpakken.

Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.

Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naarinfo@e-ditional.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.

Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.
 
Kan ik het assortiment van Keuzekado bekijken?
Wilt u uw medewerkers liever zelf de keuze laten maken voor een kerstgeschenk, kies dan voor Keuzekado. Uw medewerkers maken een keuze uit een breed assortiment, geschenken, belevenissen, goede doelen en abonnementen.

Door in te loggenop www.keuzekado.com kunt u het aangeboden assortiment bekijken. Bij de diverse concepten onder de categorie Keuzekado staan de respectievelijke inlogcodes vermeld om het assortiment te bekijken.

© 2020 E-ditional